24. sep. 2014
Af Karina Didriksen

Kronprinsesse Mary misbrugt i reklame

Kronprinsesse Mary.
Kronprinsesse Mary.
Foto: Jesper Sunesen
Billeder af den danske kronprinsesse figurerer i en slankeannonce på Facebook, som hun ikke har givet tilladelse til.

Danske kendisser som Lisbeth Østergaard og Cecilie Hother er tidligere blevet misbrugt i reklamer på de sociale medier, som de ikke har sagt ja til, og nu er turen kommet til kronprinsesse Mary.

I et sponsoreret opslag på Facebook, der er ledsaget af to billeder af kronprinsessen, skriver firmaet Organic Choice Foods, at kronprins Frederiks hustru nu vil løfte sløret for, hvordan hun har tabt sig og er gået flere kjolestørrelser ned.

- Efter mange års spekulation om hun sulter sig selv eller går ind for benhård træning, indrømmer hun endelig, hvordan hun hurtigt går flere kjolestørrelser ned i vægt. Find ud af, hvordan hun får et hurtigt resultat med denne naturlige metode, står der ifølge tv2.dk i annoncen.

Kongehusets kommunikationsafdeling oplyser til tv2.dk, at de ikke kender noget til reklamen, og at de heller ikke har nogen kommentarer til den.

Læs mere om: