4. aug. 2017
Af Juliane Olsen

SE BILLEDERNE: Medina overrasker med helt nyt projekt

Sangerinden Medina har kastet sig ud i at designe en tøjkollektion, hvor overskuddet fra salget skal gå til Folkekirkens Nødhjælp.

Den 34-årige sangerinde Medina har indgået et samarbejde med tøjmærket Custommade og webshoppen boozt.com om at designe en tøjkollektion.

Kollektionen bliver lanceret den 8. august under navnet ”Mevation”, og overskuddet fra salget skal gå til Folkekirkens Nødhjælp.

- Det her handler ikke om politik, men om at skabe et forum, som handler om medmenneskelighed, siger Medina i en pressemeddelelse ifølge alt.dk.

Danskerne skal tage stilling

Sangerinden understreger samtidig, at flere end nogensinde før flygter fra krig og konflikter rundt omkring i verden.

Hun ved også, at der er mange måder at gøre folk opmærksomme på de ting, der sker, og tøjkollektionen skal være med til at få danskerne til at tage stilling.

Det er Medinas håb at sende penge til mennesker i nød, og kollektionen afspejler netop sangerindens personlige stil.

Medina har fået frie tøjler

Tøjkollektionen er dermed en blanding af ultrafeminine blonder og afdæmpede farver med et råt strejf.

Med samarbejdet har Medina fået helt frie tøjler til at designe tøj, som hun selv ville elske at gå med.

Læs mere om: