26. sep. 2008
Af af Signe Ravn

Remee og Thomas Troelsen laver reklamemusik

Remee og Thomas Troelsen har for første gang produceret musik til et reklamespot: ?Vi er helt sikkert gået efter følelsen af, at det skulle lyde som et eller andet, der foregår i en skolegård,? fortæller Thomas Troelsen på Elsparefondens hjemmeside.
Remee og Thomas Troelsen har for første gang produceret musik til et reklamespot: ?Vi er helt sikkert gået efter følelsen af, at det skulle lyde som et eller andet, der foregår i en skolegård,? fortæller Thomas Troelsen på Elsparefondens hjemmeside.
Foto: Jesper Sunesen/BILLED-BLADET
Succes-producerne Remee og Thomas Troelsen har lavet musik til en ny reklame for Elsparefonden.

Producer-tjansen på X Factor-Martins debutplade er for længst overstået, og nu har Remee og Thomas Troelsen fundet plads i deres travle kalendere til et overraskende projekt - reklamemusik til et nyt spot for Elsparefonden.

"Det er faktisk første gang, at vi laver reklamemusik. Det primære var det jo, fordi vi synes, at det var en skidegod ide. På trods af, at vi begge to ikke er de bedste eksempler på at spare strøm, så synes vi stadig, det er et god point - en god sag," siger Remee i en backstage-film, som Elsparefonden lavede i forbindelse med optagelserne.

I reklamen synger Musikkonservatoriets børnekor, at man skal huske at spare på strømmen, og de to producere var mere end tilfredse med resultatet: "Det var så fedt. Det er fuldstændig kommet i skabet. Topfedt. Lige som det skal være," konkluderer de i munden på hinanden.

Læs mere om: