Mikkel Kessler går til filmen
Mikkel Kessler har underskrevet en givtig kontrakt med TDC, som i ord og billeder vil bruge boksestjernen i markedsføringen frem mod hans næste kamp. Det skriver Ekstra Bladet i en omtale af den usædvanlige sponsoraftale.
For en måneds tid siden meddelte den 35-årige bokser og nybagte far, at han fortsætter karrieren, efter at han for et år siden tabte en VM-kamp til engelske Carl Froch. Den næste kamp skal han sandsynligvis bokse i løbet af det næste halve års tid, og TDC vil følge hans forberedelser og oplevelser frem mod, under og efter kampen.
I første omgang følger TDC med Mikkel Kessler på lørdag, når han skal overvære opgøret mellem Carl Froch og George Groves i London. Vinderen af den kamp kan meget vel blive Kesslers næste modstander, skriver Ekstra Bladet.
- Enhver bokser ønsker at efterlade sig et aftryk. En fortælling, der siger noget om hans præstationer og om det, han måtte ofre for at nå toppen. Samarbejdet med TDC giver mig mulighed for at sætte ord og billeder på den fortælling. Samtidig har TDC muligheden for at formidle fortællingen til et stort publikum via deres mange medieplatforme, siger Mikkel Kessler.
Eksempelvis kan man via virksomhedens Facebook-side få et indblik i Kesslers tanker op til kampen i London. Det vil også være muligt for brugerne at stille spørgsmål til den danske bokser i forbindelse med kampen mellem Froch og Groves.
- Mikkel Kessler er en verdensstjerne, der appellerer til ekstremt mange danskere. Kessler er ærlig og afslappet, samtidig med at han fremstår nærmest frygtløs, når han bokser, siger TDC’s marketingdirektør Camilla Ramby om det nye samarbejde.