22. aug. 2012
Af af Malan Joensen

Millioner ville se Caroline Wozniacki i undertøj

Caroline Wozniacki
Caroline Wozniacki
Foto: AOP
Tennisdarlingens nye samarbejde med JBS har givet massiv opmærksomhed

Normalt gemmer Caroline Wozniacki den veltrænede tenniskrop inde under diverse sportsklæder, men da der i juni dukkede billeder op af tennisdarlingen kun iført undertøj, gav det travlhed på internettet, skriver Ekstra Bladet.

Det var netop denne avis, der som det første medie kunne vise billeder fra et nyt samarbejde mellem Caroline Wozniacki og JBS, og interessen for de gode tennisben glæder den jyske undertøjsproducent.

- Ja, vores pressrelease (pressemeddelelse, red.) gav i den grad gratis reklame og udløste en masse interesse. Der var 100 millioner views på yahoo.com inden for 24 timer. Billederne gik jorden rundt, og vi blev selv kontaktet af medier som CNN og Bild, fortæller Morten Skou, salgchef hos JBS til Ekstra Bladet.

På billederne er Caroline Wozniacki klædt i undertøj fra kollektionen This is me, som er lavet i samarbejde med JBS og ventes i handlen til september.

- Vi har lavet herreundertøj i 73 år og vil gerne satse på pigerne. Vi tror 100 procent på, at Caroline bliver et brand, der holder længere end hendes tenniskarriere, siger salgschefen.

Læs mere om: