9. apr. 2009
Af af Signe Ravn

Thomas Eje udnytter mediernes interesse

Thomas Eje har brugt det seneste år på at male, men fra maj måned er han klar til igen at underholde.
Thomas Eje har brugt det seneste år på at male, men fra maj måned er han klar til igen at underholde.
Foto: Martin Høien/BILLED-BLADET
Entertaineren bruger medierne til at opnå reklame. Det er kun rimeligt, mener han, der også må stå model til negative historier.

Thomas Eje satte fire år af og i alt fem millioner kroner til på sit amerikanske eventyr i Las Vegas. Den lykkelige slutning udeblev desværre, men entertaineren er trods alt glad for, at han gjorde forsøget. Og han kan konstatere, at han absolut ikke er blevet glemt i sit hjemland.

"Alle medierne har været her, selv 'Aftenshowet'," siger Thomas Eje, der fik DR-programmet lokket til Sydals og dermed til at bryde princippet om, at gæsterne skal i studiet på Rådhuspladsen: "Der er både en bagside og forside af medaljen ved mediernes interesse, og det synes jeg, at jeg er i min fulde ret til at udnytte til sidste dråbe," forklarer Thomas i Ud & Se.

"Jeg kan mærke, at jeg nyder en vis popularitet. Kalenderen er ved at blive fyldt to år frem. Meget af det ligner det, folk ved, jeg laver…Jeg skal ikke tilbage til Las Vegas. Dér har jeg set det, jeg skulle," understreger Thomas Eje, der fra maj måned igen underholder rundt om i landet, i magasinet.

Læs mere om: