13. jan. 2009
Af af Signe Ravn

Tim Christensen skilter med dårlige anmeldelser

Tim Christensen har tidligere har stor succes med sine solo-albums Secrets on Parade og Honeyburst. Nu er han aktuel med albummet ?Superior?.
Tim Christensen har tidligere har stor succes med sine solo-albums Secrets on Parade og Honeyburst. Nu er han aktuel med albummet ?Superior?.
Foto: Lars H. Laursen
Musikeren reklamerer nu for sin plade på en temmelig speciel måde. Læs her hvordan.

Tim Christensen har tidligere udtalt, at man let kunne blive kulret i hovedet af den store succes, han som helt ung oplevede med Dizzy Mizz Lizzy. Men nu beviser musikeren, at han ikke har taget varig skade af at være rockgud i sin ungdom.

Mens de fleste kunstnere af al magt forsøger at fortrænge dårlige anmeldelser, vælger Tim Christensen nu at reklamere med dem. Det melder B.T., der kan fortælle, at Tim har brugt citater fra samtlige anmeldelser af sin seneste plade 'Superior' på en ny reklameplakat.

"Mange er af den opfattelse, at pladen har fået generelt dårlige anmeldelser. Men det er langt fra tilfældet," siger Tim til musikbladet Gaffa. Tim kan glæde sig over prædikatet 'et tagselvbord af ørehængere, men tager samtidig bedømmelser som 'Tim Tørvetriller' og 'Ugens flødebolle' med et smil.

Læs mere om: