Aller Media overrækker over 4,2 millioner kroner til Knæk Cancer

Mikkel Kryger og Camilla Kjems, der er mediechef i Aller Media

Mikkel Kryger og Camilla Kjems, der er mediechef i Aller Media

Foto: Dan Mariegaard

Mikkel Kryger tog imod checken, som blev overrakt af mediechef Camilla Kjems fra Aller Media.

Lørdag, 26. oktober 2019 - af Luise Marie Bekker

Igen i år har Aller Media kunnet overrække en donation til ”Knæk Cancer”.

Donationen, der endte på hele 4.208.115 kroner, stammer hovedsageligt fra salget af Knæk Cancer-blomster landet over, hvor overskuddet går ubeskåret til Knæk Cancer.

De kostede 25 kroner stykket.

 

En ærefuld overrækkelse

Mediechef Camilla Kjems fra Aller Media er stolt over at kunne overrække donationen til Kræftens Bekæmpelse under det store Knæk Cancer-show på TV 2.

- Det er meget ærefuldt at få lov at overrække sådan et beløb. Det er så nemt at sige, at man bakker op om sagen, og så er det bare fantastisk, at så mange har gjort det igen i år.

Blomster og kager

Også internt i Aller Media har man samlet ind.

Medarbejderne har blandt andet kunnet købe de populære blomster, og det samlede beløb fra salget er derefter blevet fordoblet af Aller Media.

Derudover har medarbejderne kunnet købe kage, og her er pengene fra salget ligeledes gået til ”Knæk Cancer”.