18. aug. 2012
Af af Birgitte Wuth og Louise Møller
kongelige og kendte er vilde med Bottega Veneta
Bottega Veneta er kvalitet for kendere, og mange af de kendte og kongelige har den populære clutch.
Foto: BILLED-BLADET
Kvinder med god stil og pengepungen i orden elsker Bottega Veneta-design.
Når kendte og kongelige skal finde en taske, der er noget af det mest elegante og luksuriøse, må turen gå til Italien, nærmere betegnet til luksusmærket Bottega Veneta.
Bottega Veneta er et luksusbrand med stor diskretion. I modsætning til mange andre luksusmærker har Bottega Veneta ingen synlige logoer, og firmaets slogan var i 1970´erne da også "Når din egne initialer er nok".
Det er derfor et mærke, som er perfekt til kongelige, der ikke ønsker at være reklamesøjle for de produkter, de bruger.
Blandt andre er kronprinsesse Mary en stor fan af den diskrete luksus, Bottega Veneta står for,
Prisen på taskerne er da også i den dyre ende. De små clutch-tasker starter ved ca. 5000 kroner, mens skuldertaskerne ligger på omkring 12.000 kr.