14. nov. 2020
Af Marianne Singer

Harry og Meghan et skridt tættere drømmen

Prins Harry og hertuginde Meghan.
Prins Harry og hertuginde Meghan.
Foto: Mega
Prins Harry og hertuginde Meghan er kommet deres drøm om en egen velgørenhedsorganisation et skridt tættere med nye ansættelser.

Prins Harry og hertuginde Meghan er nu kommet endnu et skridt nærmere deres drøm om at opbygge deres helt egen velgørenhedsorganisation, Archewell Foundation.

Således skriver magasinet People, at prinseparret har ansat to nye dygtige medarbejdere i deres team.

Store navne

Den ene er tidligere kommunikationschef hos Pinterest, Christine Schirmer, der også har en fortid hos Apple.

Og så er det Toya Holness, der indtil for nylig stod for kommunikationen hos New York City Department of Education.

Den rette strategi

I forvejen arbejder James Holt for dem i deres britiske afdeling og derudover har de et samarbejde med PR-bureauet Sunshine Sachs.

Sammen skal det kongelige hold opbygge en kommunikationsstrategi for prinseparrets organisation Archewell foundation og projekter, de i fremtiden vil kaste sig over.

Archewell Foundations hjemmeside blev lanceret den 21. oktober.

Lukkede succes

I april 2019 åbnede prinseparret Instagram-profilen #SussexRoyal, der blev en kæmpe succes.

Den lukkede de dog igen, efter at forlod kongehuset som senior medlemmer i begyndelsen af januar.

Læs mere om: