Aldrig sket før: Prins Carl Philip deler dejlig nyhed

Prins Carl Philip.

Prins Carl Philip.

Foto: Ritzau Scanpix
Det er en stolt og glad prins Carl Philip, der sammen med sin gode ven, Oscar Kylberg, for første gang lancerer duoens helt eget designmærke.

Prins Carl Philip og hans gode ven Oscar Kylberg, kendt som designduoen Bernadotte & Kylberg, har nu første gang lanceret deres helt eget design- og livsstilsmærke, NRJD, hvilket sker i samarbejde med Nordic Nest.

Deres første kollektion består af tæpper, en porcelænsserie og plaider af bæredygtigt bomuld i en enkel skandinavisk stil, blandt andet med flotte grafiske detaljer og i stærke farver.

Prins Carl Philip og Oscar Kylberg præsenterede deres nye kollektion, hvoraf dele kan ses på billedet, den 12. november.  
Foto: Ritzau Scanpix

Prins Carl Philip og Oscar Kylberg præsenterede deres nye kollektion, hvoraf dele kan ses på billedet, den 12. november.  

Otte år siden

Det var tilbage i 2012, at prins Carl Philip og Oscar Kylberg begyndte at designe sammen under navnet Bernadotte & Kylberg. 

Gennem årene har de udført en lang række projekter og designopgaver for forskellige brands, blandt andet for danske Stelton.

Søger du abonnement på BILLED-BLADET?Klik her og læs hvordan

Meget spændende

Derfor er det selvfølgelig stort for duoen, at de nu for første gang lancerer deres helt eget mærke.

- Nu er vi et helt andet sted og det er noget, som vi ikke har gjort før, så det er meget spændende, siger prins Carl Philip til det svenske magasin Elle Decoration.

NJRDs første kollektion kan findes på njrd.com samt hos Nordic Nest og i 70 forskellige lande. 

 

Seneste nyt

Læs mere om:

Fra forsiden