14. mar. 2017
Af Malan Joensen

TV-seerne er stadig vilde med Mercur

TV-serien "Mercur".
TV-serien "Mercur".
Foto: Carsten Andersen / TV 2
Også i denne uge viser målinger, at vi gerne vil se mere til historien om den legendariske radiokanal.

Mandag kom der friske tal fra Kantar Gallup, der hver uge måler, hvilket TV der er mest populært blandt TV-seerne, og ifølge Mediawatch er TV-serien "Mercur" også i denne uge et hit.

TV 2 Charlies nye satsning fik sat seerrekord med premiereafsnittet i sidste uge, hvor det kom ind på en 10.-plads på Kantar Gallups top 20, og i denne uge er afsnit to på en flot 15.-plads med 508.000 seere, der havde tændt for TV'et søndag aften. Og så må man nok også regne med, at der er en del, der har set genudsendelsen mandag aften. Ugens topscorer er, som mange sikkert har forventet, sidste afsnit af denne sæsons "Badehotellet" med hele 1.517.000 seere. LÆS MERE: Den nye TV-serie Mercur sætter gigantisk seerrekord

Læs mere om: