25. okt. 2020
Af Ulrik Ulriksen

Janni, Mikkel og Louise jubler: Massiv opbakning fra Aller og danskerne

Janni Pedersen, Mikkel Kryger og Louise Wolff
Janni Pedersen, Mikkel Kryger og Louise Wolff
Foto: Lars H. Laursen
I år kunne Aller Media overrække 2.338.012 kr. fra salget af Knæk Cancer-blomsten til Knæk Cancer Live på TV 2. Showet blev sendt lørdag aften og indsamlede imponerende 139.102.807 kr.

139.102.807 kr.

Så meget samlede danskerne ind i ved det fantastiske Knæk Cancer Live-show på TV 2, der markerer afslutningen på Knæk Cancer-ugen.

Resultatet var noget, som fik værterne Janni Pedersen, Louise Wolff og Mikkel Kryger samt alle andre, der medvirkede i indsamlingen, til at juble.

Aller Media gør en forskel

Aller Media sørgede for at bidrage til det gode resultat.

Det er 8. år i træk, at Aller Media er eneforhandler af den kendte Knæk Cancer-blomst, der kan købes der, hvor Aller Medias ugeblade og magasiner forhandles – og traditionen tro var opbakningen stor blandt danskerne.

Annemette Krakau var glad

Til liveshowet på TV 2 kunne Annemette Krakau, Mediechef i Aller Media og chefredaktør på BILLED-BLADET, på vegne af Aller Media, overrække 2.338.012 kr. fra salget af Knæk Cancer-blomsten, hvor overskuddet hvert år går ubeskåret til Kræftens Bekæmpelse.

Under live-transmissionen afslørede Annemette det store beløb i forbindelse med en god snak med værten Mikkel Kryger.

Annemette Krrakau og Mikkel Kryger
Annemette Krrakau og Mikkel Kryger
Foto: Lars H. Laursen

Imponerende resultat

- Det er imponerende, at vi – trods de særlige omstændigheder i forbindelse med COVID-19 – igen i år har oplevet en stor opbakning fra danskere, der sammen med os har støttet denne fantastiske sag ved at købe Knæk Cancer-blomsten, siger Annemette Krakau og fortsætter.

Vi er meget taknemmelige

- Vi er stolte over, at vi med salget af blomsten kan bidrage til Kræftens Bekæmpelses fantastiske arbejde med forskning, patientstøtte og forebyggelse. Og derfor vil jeg også gerne takke alle de mange forretninger, supermarkeder og kiosker over hele landet, der har sagt ja til at deltage og har bidraget til, at vi er lykkedes med at sælge så mange blomster. Det er vi meget taknemmelige for, slutter hun.

Over 35 millioner kroner

Samlet set har Aller Media, siden 2013, overrakt over 35 mio. til Knæk Cancer-kampagnen.

Meget mere i BILLED-BLADET

I BILLED-BLADET i denne uge fortæller Stephanie fra Årgang 0 i et stort interview blandt andet om barndommen, familien og fremtiden og så er der fuld fokus på prins Christian, som har overrasket med flotte nye fødselsdagsbilleder.

Vi byder også på bryllupsreportage med en lykkelig Lotte Friis i centrum samt en sød nyhed leveret af Stine og Niels fra Landmand søger kærlighed.

https://imgix.billedbladet.dk/webgrafik_bb43-forsider_5.jpg

Læs mere om: