SE BILLEDERNE: Ny kampagne sætter fokus på brysterne

GALLERI: Kendte sætter pris på brysterne

Flere kendte danskere er med i Kræftens Bekæmpelses nye kampagne mod brystkræft. Under sloganet "Sæt Pris På Brysterne" støtter kendisser som Camilla Ottesen, Claudia Rex, Anne Glad og Amalie Dollerup det gode formål.

Onsdag, 10. august 2016 - af Majken Munk

I denne uge har Kræftens Bekæmpelse lanceret en ny kampagne.

Kampagnen hedder "Sæt Pris På Brysterne", og den skal skabe opmærksomhed omkring brystkræft.

SE BILLEDERNE: Kom med bag kulissen på sidste afsnit af Badehotellet

Kampagnen er begyndt på de sociale medier, hvor flere kendte danskere poserer med genstande efter eget valg, som de holder op foran deres bryster. 

Kreative sportsstjerner og TV-værter

Kampagnen er første led i den tilbagevendende og populære Støt Brysterne-kampagne.

Billederne af de kendte skal inspirere alle til selv at sætte pris på brysterne ved at lægge lignende billeder op på enten Facebook eller Instagram. 

Håbet er, at det vil få endnu flere til at støtte op om kampen mod brystkræft. 

LÆS MERE: Camilla Ottesen afslører hemmeligheden bag sit ægteskab

I galleriet herover ses en stribe danske kendisser lige fra sportsstjerner til TV-værter, som med deres kreative billeder ønsker at støtte det gode formål.